Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ρόζα Ιμβριώτη»: Νέα παράσταση στην Α' Διεύθυνση Αθήνας τη Δευτέρα 9/10 στις 2μμ

ΓΙΑ: ΚΕΝΑ, ΚΛΕΙΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ, "ΠΕΡΙΦΟΡΑ" ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ=ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ!

Βρισκόμαστε ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους της "κανονικότητας" και λίγα σχολεία λειτουργούν κάπως ομαλά, με πλήρες πρόγραμμα ελάχιστα!

Τα κενά σε δασκάλους, ειδικότητες, εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, σε γενικά και ειδικά σχολεία, είναι σημαντικά, παρά τα όσα προσπαθεί να περάσει στον κόσμο το Υπ. Παιδείας κάνοντας το άσπρο μαύρο!

Στα περισσότερα σχολεία τα ολοήμερα δε λειτουργούν ή λειτουργούν με λιγότερα τμήματα ή με λιγότερες ώρες. Οι δάσκαλοι μετακινούνται εναλλάξ σ' αυτά υποβαθμίζοντας και έτσι τη λειτουργία των ολοήμερων τμημάτων τους. Για άλλη μια φορά, όταν προκύπτει άδεια, κλείνουν το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου για να λειτουργήσει το πρωινό (4ο Νηπ/γείο Καισ/νής). Οι συνάδελφοι ειδικοτήτων τρέχουν και δε φτάνουν. Αν και υποτίθεται τοποθετήθηκαν σε ομάδες σχολείων, αυτές τελικά οι "ομάδες" είναι λάστιχο. Έχουμε συνάδελφισσα που εργάζεται σε 7 σχολεία και πάει από το Παγκράτι, στου Ζωγράφου και φτάνει στα Πατήσια! Έλεος!

Είναι χοντρά ψέματα όσα ισχυρίζεται η κυβέρνηση ότι η Ειδική Αγωγή είναι προτεραιότητά της, τη στιγμή που έχουμε τμήματα ένταξης κλειστά (π.χ. 1ο Βύρωνα) και η παράλληλη στήριξη έχει μετατραπεί σε περιοδική συνάντηση του εκπαιδευτικού με 2,3,4 και 5 παιδιά, ενώ ταυτόχρονα γεμίζουν τα σχολεία με ιδιωτικές παράλληλες! Παιδιά που έχουν διάγνωση από ΚΕΔΔΥ για 24ωρη στήριξη, έχουν μόλις 6 ώρες περιοδική συνάντηση με τον/την αναπληρωτή συνάδελφο ειδικής αγωγής, που εννοείται είναι διαφορετικός από πέρυσι και θα είναι διαφορετικός του χρόνου, λόγω χρόνιας αδιοριστίας και ελαστικής εργασίας! Πώς να βοηθηθούν έτσι αυτά τα παιδιά;

read more